
Kaarten
Informatie over de online verkoop en de losse kaartverkoop aan de kassa, openingstijden, betaalwijzen, kortingen, de zaalplattegrond, rolstoelplaatsen, boventiteling, wachtlijsten, laatkamers en omboeken.
Bestelprocedure:
- Selecteer de gewenste kaarten
- Boek eventuele extra's bij en vul het gewenste aantal in
- Klik op de button 'reserveren'
- Log in of registreer om de tickets af te rekenen
- Je ziet nu een overzicht van je reservering
- Klik op de button 'afrekenen'
- De tickets worden verstuurd naar uw mailadres
Vraag of opmerking of problemen met reserveren?
Laat het ons weten via kassa@hollandopera.nl.
KASSA
Maandag t/m donderdag van 10.00 – 16.00 uur kunt u telefonisch kaarten bestellen via 033 2020929. Het kan zijn dat we aan het repeteren zijn of op tournee, dan zijn we slechter bereikbaar. Stuur dan een mail naar bovenstaand adres, dan nemen wij zsm contact met u op.
Betaalwijzen
Het verschuldigde bedrag kunt u betalen via iDEAL of de Podium Cadeaukaart. Zodra de betaling is voldaan, worden de kaarten per mail toegestuurd. Bij de kassa op locatie kunt u alleen pinnen.
Kortingen
Holland Opera geeft korting op de toegangsprijs bij het tonen van een CJP pas. Voor studenten geldt hetzelfde tarief als de CJP houders.
Rolstoel- en begeleidersplaatsen
Kaarten voor de rolstoelplaatsen zijn via kaarten@hollandopera.nl en telefonisch te bestellen. Er zijn 2 rolstoeplaatsen en 2 begeleidersplaatsen per avond beschikbaar in de Veerensmederij.
Voorzieningen
In de Veerensmederij is een mindervalide toilet aanwezig.
Boventiteling
De opera Kersentuin is voorzien van boventiteling in het Nederlands.
Uitverkocht?
Wilt u in aanmerking komen voor de wachtlijst, meldt u dan aan via kassa@hollandopera.nl.
Laatkomers
Na aanvang van de voorstelling is het niet meer toegestaan om de zaal te betreden. Holland Opera kiest hiervoor opdat de zittende bezoekers tijdens de voorstelling niet gestoord worden.
Omboeken
U kunt uw kaarten tot 7 dagen voorafgaand aan de voorstelling omboeken, mits deze datum niet is uitverkocht. Neem hiervoor contact op met de kassa via kassa@hollandopera.nl.
Wilt u kaarten verkopen of wilt u de kaarten ruilen voor een andere datum in een tijdverstek van minder dan 7 dagen voorafgaand aan de voorstelling? Dan kunt u via onze Facebook pagina een bericht plaatsen; geïnteresseerden nemen dan rechtstreeks contact met u op. Gebruik geschiedt op eigen risico. Wij nemen geen kaarten terug.