Kaarten

Informatie over de online verkoop en de losse kaartverkoop aan de kassa, openingstijden, betaalwijzen, kortingen, de zaalplattegrond, rolstoelplaatsen, boventiteling, wachtlijsten, laatkamers, omboeken en de webshop.

Start kaartverkoop Zwanenmeer

De kaarten voor Zwanenmeer en Eendje Buitenbeentje zijn te bestellen.

Bestellen

Online kaarten bestellen is mogelijk via onderstaande button.

Openingstijden

Maandag t/m donderdag van 13.00 – 17.00 uur kunt u telefonisch kaarten bestellen via 033 2020929. Mits de voorstelling niet is uitverkocht, zijn de losse kaarten op de dag zelf verkrijgbaar bij de kassa in het theater de Veerensmederij, geopend op reguliere voorstellingsdagen van 13.00 – 16.00 uur.

In de kerstvakantie is het kantoor gesloten op maandag 24 december, donderdag 27 december, maandag 31 december, dinsdag 1 januari en woensdag 2 januari. Wij adviseren vragen te mailen: kaarten@hollandopera.nl.

Vraag of opmerking?

Laat het ons weten via kaarten@hollandopera.nl.

Betaalwijzen

Het verschuldigde bedrag kunt u betalen via iDEAL of de Podium Cadeaukaart. Zodra de betaling is voldaan, worden de kaarten per mail toegestuurd. Bij de kassa op locatie kunt u alleen pinnen.

Kortingen

Holland Opera geeft korting op de toegangsprijs bij het tonen van een CJP pas. Voor studenten geldt hetzelfde tarief als de CJP houders.

Zaalplattegrond

De zaalplattegrond is gelijk te zien bij het bestellen van de kaarten, u kunt uw plaatsen zelf selecteren of door het ticketsysteem automatisch laten selecteren. Bij deze tribune-opstelling werken wij niet met rangen.

Tickets bestellen:

  • Selecteer de gewenste stoelen op de tribune
  • Wijzigingen opslaan
  • Log in of registreer om vervolgens de tickets af te rekenen via iDeal of de PodiumCadeaukaart

Rolstoelplaatsen

Kaarten voor de rolstoelplaatsen zijn alleen online en telefonisch te bestellen. Er zijn bij Zwanenmeer 3 rolstoelplaatsen en 3 begeleidersplaatsen per voorstelling beschikbaar (zie de rolstoel icoontjes aan de rechterkant op de zaalplattegrond).

Voorzieningen

Bij de Veerensmederij kunt u dichtbij parkeren en er is een mindervalidentoilet aanwezig.

Boventiteling

Er is geen boventiteling aanwezig.

Uitverkocht?

Wilt u in aanmerking komen voor de wachtlijst, meldt u dan aan via kaarten@hollandopera.nl.

Laatkomers

Na aanvang van de voorstelling is het niet meer toegestaan om de zaal te betreden. Holland Opera kiest hiervoor opdat de zittende bezoekers tijdens de voorstelling niet gestoord worden.

Omboeken

U kunt uw kaarten tot 7 dagen voorafgaand aan de voorstelling omboeken, mits deze datum niet is uitverkocht. Neem hiervoor contact op met de kassa via kaarten@hollandopera.nl. Wilt u kaarten verkopen of wilt u de kaarten ruilen voor een andere datum in een tijdverstek van minder dan 7 dagen voorafgaand aan de voorstelling? Dan kunt u via onze Facebook pagina een bericht plaatsen; geïnteresseerden nemen dan rechtstreeks contact met u op. Gebruik geschiedt op eigen risico. Wij nemen geen kaarten terug.

Bezoekersinformatie/ F.A.Q. in PDF